T zit er op

3 december 2023 - Jericoacoara, Brazilië

Het zit er inderdaad op. Het was een meer dan fijne, boeiende, deugddoende en energieke vakantie. Eén beetje jammer van die drie dagen die ik echt niet heb kunnen kiten (maar die me toen goed uitkwamen). Maar de andere dagen waren zeer intensieve kite dagen en dat was ook de doelstelling. Sommigen begrijpen niet waarom ik het zo ver kom zoeken, maar als ze graag op t water zitten, moeten ze zeker een keer meegaan, ze zullen het rap begrijpen.

ik ben nog heelhuids, buiten wat schaafwonden en wat blaren. Ik probeer zo ook thuis te geraken zonder verdere ongelukken. Geen kites gebroken (het heeft niet veel gescheeld), geen bar kapot, geen board kapot, niks kwijt dat ik weet. T is al anders geweest. 🙏

straks vatten we de lange terugreis aan en als alles volgens plan loopt zijn we morgen om 17h weer in zaventem, beetje op bagage wachten (en hopen dat alles er bij is) en tegen 19.30h schuif ik mijn voeten onder tafel om Charlotte hare pasta te eten

nog een heel heel heel dikke merci voor dit mooie kerstgeschenk dat ik vorig jaar van mijn vrouw gekregen heb 🥰❤️❤️. Meer kan je niet wensen, hier heb ik ontzettend hard van genoten.

Van kleins af heb ik altijd graag op het water gezeten (alhoewel ik niet zo goed kan zwemmen) en dat zal nooit veranderen, t water geeft tegelijk rust en energie en de natuur laat snel voelen dat je respect moet hebben of t gaat fout, de kracht van zee en wind zijn immens

groetjes en allemaal heel hard bedankt voor het meelezen en soms meeleven, vanaf dinsdag vliegen we er weer professioneel in

1. Charlotte:
    3 december 2023
    Wij zijn alleszins heel blij met je terugkomst! Het werd stilletjes aan tijd 😉 breng aub het zonnetje nog mee 🙏🏼
  2. Martine:
    3 december 2023
    Blij dat ge er van genoten hebt schat, energie hebt kunnen tanken en hopelijk weer in 1 stuk thuis zijt MET alle bagage. Fijn ook als we morgen allemaal samen kunnen genieten en naar Kerstmis kunnen toeleven met de hele familie 🥰
  3. Carl:
    3 december 2023
    een heel mooi reisverslag, goede vriend.
    Ik heb (van op afstand) van alle avonturen genoten.
    Blij dat je behouden terug thuis bent.