Boven water

30 november 2023 - Jericoacoara, Brazilië

Vandaag gaat het stukken beter, nog niet helemaal optimaal, maar goed genoeg. T schijnt hier normaal te zijn dat je darmen lastig beginnen te doen. Maar na de goeie raad van ons An opgevolgd te hebben (rijs met kip en veel water), veel gerust gisteren en het gaat nu wel. Coconut water helpt blijkbaar ook

De wind is ook aan het terugkomen, vriend Sampaio komt straks langs en dan gaan we samen kiten.

Mijn blaren aan mijn voeten zien er ook beter uit en er komt terug warm water uit de douche.

Ondertussen beginnen we af te tellen (mis mijne chef wel!!) en kijk uit naar een lekker bord pasta maandagavond.

Vandaag lang gepraat met de Franse eigenaars hier. Toch een bijzonder verhaal. Kinderen die online les volgen, de oudste zoon die zijn master in Madrid doet (online) in artificiële intelligentie, de dochter die al 3 keer wereldkampioen kiten is en de jongste zoon die de tijd van zijn leven heeft.

Vanmorgen aan de lijn gehangen met Renotec voor de renovatie van het gebouw aan zee, we krijgen dat voor mekaar.

Verder heel blij dat de boot vorstvrij staat en de robot binnengehaald is alsook het zwembad beschermd tegen de vries. Ik kan op het thuisfront rekenen.

Hopelijk vandaag een heel boeiende dag zodat het verslag morgen wat langer is. Maar nu eerst een VC met de Duitse vrienden. 😡😩

verder duimen we nu voor Charlotte en haar presentatie. benieuwd of ze de finale haalt (zou de eerste keer zijn dat iemand van haar afdeling dat zou behalen) 👍🙏

D57C1712-D735-46D8-AB1F-318A8B84CE269A66B3C1-E44C-432A-9058-2C748EFD8307

1. Moe en Va:
    1 december 2023
    Volgens mij is het stillekens tijd dat ge naar huis komt ik denk dat ge de keuken van Martine mist . En eerlijk gezegd wij zullen ook content zijn. Charlotte heeft het niet gehaald maar dat zal wel voor een volgende keer zijn , groetjes nog en tot later .
  2. Martine:
    1 december 2023