Dag 1

17 november 2021 - Zaventem, België

Vanmorgen zijn we aan onze trip begonnen, ze zal ongeveer 24h in beslag nemen. De trein in Zichem, stopjes in Testelt, langdorp, Aarschot, Wezemaal,. Dan overstappen in Leuven en op naar Zaventem. Rijkelijk vroeg want de flikken hadden het gisteren bond gemaakt. Nu even wachten dus in Zaventem en op naar Lissabon om daar weer 3,5h te wachten op de vlucht naar Fortalezza. Als dat allemaal lukt, nog een uur of vier in de jeep op naar de eerste bestemming, Jerricoacoara. Sommigen zeggen dat ge goed zot moet zijn om dat over te hebben om een beetje te kiten op water van 28 gr en buiten 35 gr. Maar in het tweede studiejaar hebben ze al gezegd dat ik ne speciale was, vermoedelijk hebben ze dat in de kleuterklas ook gedacht, maar hebben ze daar gezwegen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martine:
    17 november 2021
    Nog maar net vertrokken van het station in Zichem en ik miste u al❤️, maar ik gun u absoluut deze mooie reis! Geniet ervan lieve schat.
    Ik hoopte bij thuiskomst wel nog ergens een leuk briefje te vinden, zoals je dat vroeger altijd deed bij de vele werkreizen en ja hoor, aan mijn buro onder de muis lag er eentje...
  2. Moe en Va:
    18 november 2021
    Misschien kun je je boek uitgeven , zo steun je de drukkers nog wat. Voor de rest wensen wij u een heel goed verlof je verdient het .